10/12/13

CIGRONETS DE L'ALTA ANOIA AMB CAMAGROCS

L'altre dia encara vaig veure camagrocs a la botiga i en vaig agafar uns quants. Vaig pensar que perquè no barrejar-los amb cigrons i buscant una mica, vaig trobar aquesta recepta amb la qual em vaig inspirar (moltes gràcies!!!)  http://www.tv3.cat/cuines/recepta/cigronets-de-l-alta-anoia-amb-camagrocs/6525
En fi, un plat ben senzill i molt econòmic. A veure si us hi animeu...

Per a 4 persones:

  • 500 gr. de cigronets de l'Alta Anoia (cuits)
  • brou de pollastre 
  • 60 gr. de camagrocs
  • 1 ceba
  • 1 got de vi blanc
  • llet, oli i sal

Agafem una paella amb una mica d'oli d'oliva i hi posem la ceba molt ben tallada. Quan la ceba es comenci a enrossir, aboquem els cigronets de l'Alta Anoia (si no en teniu, cigrons normals), i anem remenant durant uns 5 minuts. (Jo, el pròxim dia que faci el plat faré la maniobra al revés, primer fregiré els cigrons, els retiraré un moment per fregir la ceba i quan aquesta s'hagi daurat una mica, tornaré a afegir els cigrons).
Afegim un got de vi blanc jove, tapem la paella, posem el foc a mitja potència i deixem reduir, remenant de tant en tant.
Una vegada reduït, anem afegint el brou fins que s'acabin de fer els cigronets.
En una altra paella fem els camagrocs. Els saltegem una mica, afegim una mica de llet i els acabem de fer.
Quan veiem que els cigrons quasi estan, aboquem els camagrocs amb la salsa de llet, afegim una mica de sal i ho barregem bé.
Per finalitzar, podem tirar una mica de pols de romaní damunt la barreja just abans de servir.