12/5/14

ELS MOIXIGANGUERS A SABADELL

Dissabte tarda, amb els Moixiganguers, vam ser a Sabadell per actuar amb la colla local, els Saballuts i els Marrecs de Salt. A peu de plaça no estava molt content amb les fotos que van sortir però a l'hora de la veritat és l'entrada castellera amb més fotos d'aquest 2014 fins ara. Vinga doncs, 20 imatges que comencen amb la concentració dels Moixis, que ja s'inicia amb els pilars d'entrada.
Primer castell del dia, un magnífic 3de8 dels Castellers de Sabadell.
N'hi ha que estan com una cabra...
El cap de colla de Salt corria més amb crosses que jo quan vaig en bici...
Els mòbils molt presents a plaça...
Torn per nosaltres...
Mirall a plaça que calia aprofitar. Cal dir que molts moixis m'ho van fer notar, moltes gràcies per la col·laboració!!!
Aleta del 4de8 dels de Sabadell.
Per pujar damunt la pinya, va molt bé que et facin l'escaleta...
4de7 amb agulla de Moixiganguers.
El pilar estava molt ben falcat...
Elegant Torre de 7 dels Marrecs.
Inici del nostre 4de7, jo em fixo en...
...els petits però...
...importants detalls de la pinya.
Torn pels Marrecs amb ajuda morada.
Els Saballuts observant detalladament...
Abans d'anar amunt, cal cordar-se bé el casc...
Els nostres castells no van ser molt bonics però es van descarregar sense caure que al final és el més important. Que aquest 5de7 no anés a terra quasi va ser miraculós...
I amb els pilars de sortida es tancava una bona tarda castellera. Si heu arribat fins aquí, moltes gràcies i espero que us hagin agradat les fotos.