9/6/14

ELS MOIXIGANGUERS A VIC

Ahir, amb els Moixiganguers d'Igualada, vam ser a Vic per actuar amb la Colla local, els Sagals, els Marrecs de Salt i els Castellers de Terrassa. De tot plegat, n'han sortit 16 imatges. A veure si us agraden!
En els pilars d'inici d'actuació, les quatre Colles ens vam sumar a la campanya castellera que ahir es va fer per tot Europa. Catalans want to vote!!! 
El dia va tenir molt de sol i molta calor...  
...i jo m'ho vaig prendre tot una mica tranquil·lament fent fotos només als meus. Això sí, la molta gent que puja al 9d7 dels Sagals, bé mereixia foto...
Torn pels Moixis. Els habituals ja sabreu que la pinya de la torre m'encanta. L'alineació que agafen els braços la trobo genial...
I aquí la teniu, la torre de 7, el nostre millor castell d'ahir.
Tanta torre en aquest 2014 fa que els castells es facin amb molt d'amor...
Vaig veure sabates i sandàlies noves a plaça. Potser l'edició del Rec0.9 que s'ha dut a terme aquesta setmana n'han tingut la culpa...
Perquè els castellers pugin dalt la pinya, va molt bé que et facin l'escaleta...
Vam intentar el 4d8 però ahir no era el dia i vam desmuntar l'intent. El 5d7 va ser doncs, el castell de segona ronda. Aquí teniu els acotxadors arribant al cim...
Fetes les aletes, l'acotxadora arriba a baix.
Vam tancar amb el 4d7 amb agulla. Com es pot veure, les faixes ajuden a pujar més ràpid...
El 4 amb agulla sempre dóna boniques imatges quan es forma el pilar dins el castell de 4.
Quan es descarrega el 4, el pilar queda al descobert...
En aquest moment, el vent feia una mica la punyeta...
Final d'actuació amb el pilar de 5 i...
...moment per plegar la faixa i tornar cap a casa. Alguns, tenen un estil original...