25/11/14

LA FOTO DEL DIA A L'ANOIA DIARI

Dissabte es va presentar al Kiosc del Rec la nova cara de l'Anoia Diari (http://anoiadiari.cat/), una web molt nítida i elegant. El Diari s'ha renovat amb una pàgina nova molt nítida, elegant i totalment adaptada als nous temps. A més, l'Anoia Diari amplia continguts i noves seccions amb molta més opinió.
Jo estic molt content perquè intentaré fer la meva petita aportació setmanal dins la nova secció "La foto del dia". Com podeu intuir, publicaré una foto un dia a la setmana. Avui dimarts comencem, tot i que en principi les meves fotos sortiran cada diumenge.
Els habituals de per aquí, suposo que coneixereu moltes de les fotos que aniran sortint, ja que serà quasi inevitable anar agafant fotos del meu petit arxiu. Ara bé, sempre que pugui, intentaré penjar imatge nova.
No m'enrotllo més, us deixo l'enllaç a la primera de les fotos on he intentat captar els colors grocs, ocres i vermells d'aquests dies.
A veure si us agrada...
http://anoiadiari.cat/fotografia_dia/tardor/