26/11/14

LA CONTRA DE LA FOTO DEL DIA A L'AnoiaDiari

Quan la gent de l'AnoiaDiari em va proposar publicar una foto setmanal a la secció "La foto del dia" em vaig posar molt content i m'ho vaig agafar com un petit repte, ja que jo no sóc ni molt menys fotògraf i penjar fotos en un mitjà com aquest, genera una mica de responsabilitat. De seguida vaig pensar que el més fàcil per la primera foto era tirar d'arxiu però què carai, el món és pels valents... 
Estem en dies de tardor i potser la millor manera de començar era amb una imatge nova i amb els ocres, carbasses i vermells d'aquests dies. Vaig esperar fins al moment màgic quan el sol s'amaga i me'n vaig anar a les vinyes de Can Macià a Òdena. 
Pensava que la imatge de les vinyes amb Can Bohigas darrere i al fons Montserrat valdria. De seguida va sortir aquesta foto. Un però sempre ha de ser inconformista i... 
...vaig decidir enfocar-ho de forma diferent. Qualsevol de les dues fotos em valien, però...
...era moment per fixar-se amb alguna de les espectaculars fulles dels ceps. Vaig decidir anar a una de les meves vinyes favorites, just...
...a sota del Puig Aguilera, on vaig seguir fixant-me en el petit detall de les fulles, deixant la vinya com a fons. Ara bé, per què...
...no aprofitar l'espectacularitat de la muntanya com a fons? Quasi que amb aquesta foto ja estava content, fins que...
...vaig descobrir aquesta preciosa fulla. Ja només calia...
...trobar el color idoni i col·locar la muntanya darrere. A la part dreta me la vaig jugar una mica tot deixant unes fulles super desenfocades en primer pla. En fi, que ja la tenia, la meva primera "foto del dia", que espero hagi agradat a tots. De fet, la...
...vaig poder fer quasi en temps de descompte, ja que el sol dura el que dura...