1/12/14

TARDOR ÉS TARDOR...

Avui ha sortit la meva segona foto a l'AnoiaDiari dins la secció "La fotografia del dia".
Aquesta setmana volia aprofitar per penjar alguna imatge relacionada amb el Festival Zoom (que de fet, ja tenia seleccionada). Dissabte al matí però, vaig anar a l'Ateneu Igualadí per si la podia millorar i trobar una imatge millor. Vaig entrar per la pista de futbol-sala, que servia d'aparcament pel festival. La pista estava coberta de fulles caigudes dels plataners del voltant tot formant una estranya capa de gespa no-artificial.
Per un moment tot va canviar i la fotografia del dia ara ja era una altra,,,
Calia trobar un títol a tot plegat i què millor que jugar amb algun dels molts tòpics futbolístics. Vaig buscar per internet i cap em va fer el pes. Finalment, li vaig comentar a l'Oriol que ho va tenir molt clar al moment... Per què no jugar amb aquell tòpic de tòpics del "futbol és futbol" i transformant-lo en "tardor és tardor"? Ho vaig trobar genial i li vaig fer cas (moltes gràcies!!!)
Vinga doncs, us deixo l'enllaç i a veure si us agrada la foto i el títol que li hem posat...
(Espero que sí...)
http://anoiadiari.cat/fotografia_dia/tardor-tardor/