31/5/10

Dissabte de KRACKS I

Aquest dissabte vam tenir el privilegi de rodar una estoneta amb el Gran Miguel Indurain!!!
L'Indurain va venir a presentar “L’Anoia bike tour”, una iniciativa que promou rutes per fer en bicicleta per la comarca de l’Anoia.
Així que amb la companyia uns/es 100 bikers més, vam fer una petita ruta de 25 km. pels voltants de Pujalt. Va ser un matí de bon rotllo i bona companyia on tothom va voler la foto amb el Krack (pobre, a vegades semblava els nuvis el dia de la boda).
Fins i tot vaig veure gent que aprofitava l'ocasió per estrenar bici...
Com podeu veure, el Krack es manté en forma.
El recorregut va ser molt bonic, i és que la nostra comarca val molt la pena.
Us haig de confessar que durant uns 2 o 3 kilometres vaig rodar just darrera del Krack que m'havia fet despertar de les llargues migdiades de Juliol (com podeu imaginar, la marxa era molt tranquila...).
L'Indurain, era el millor sens cap mena de dubte. Els qui van poder compartir una estona més llarga amb ell, em van dir que a més, és un paio collonut.
Per mi, aquells 2 o 3, van ser uns kilometres plens d'emoció. Rodant a costat de l'Indurain!!! Qui m'ho hauria dit a mi fa uns anys???
Em van venir molts records d'aquell temps. Quan acabava l'etapa del Tour agafàvem la bici i feiem la nostra propia etapa més modesta pels voltants de Castellolí.
En fi, un matí per emmarcar...