18/8/11

=ADA (III)

Aquesta setmana és Festa Major a Igualada. Jo, com l'any passat i el 2007, em vull sumar a la Festa a la meva manera i us proposo una espècie d'exposició digital de fotos que he anat fent per la ciutat des de la Festa Major passada. Els que us moveu habitualment pel blog potser ja les coneixereu. Comencem el recorregut per l'imatge que tancava l'edició de l'any passat, fotos de la FM 2010.
Doncs res, us desitjo una molt bona Festa Major, com sempre us aconsello els actes de la Coll@nada i aquest any el Pregó d'avui dijous.
Espero que us agradin les fotos.
Imatge de l'edició del REC0.2
Per Sant Faust, la gent de Leitza ens va ensenyar una mica d'esport rural basc.
Algun igualadí també s'hi va atrevir.
Els Tres tombs des de la Rambla.
El Passatge Galí.
Fotos de la ciutat de nit, plaça Pius XII.
Les nits nits d'hivern sense una copeta al Vinnart no serien el mateix.
El Rec.
Durant el REC0.3 moda i antigues adoberies conviuen en harmonia.
Els amics del Rec ens van fer descobrir un espai autèntic.
Gràcies al Toni vaig tenir el privilegi de veure Igualada des del cor de la ciutat.
Jo, que sóc molt de plaça, vaig gaudir molt...
També gràcies a la Cristina vaig tenir un altre privilegi, pujar en un globus de l'European Balloon Festival.
Per acabar, quina millor manera que amb aquest arc de Sant Martí de fa pocs dies al Rec?
En fi, repeteixo, molt bona Festa Major a tothom i ens veiem a a partir de dimarts.