14/9/11

PORTO III

A Porto els preus són molt econòmics, es pot dinar a varis restaurants per 5 €.A molts restaurants et serveixen una sopa del dia que està molt bona i que val 1,50€, el Nuñez del Crakòvia estaria encantat.
Dimecres matí vaig començar per la "Igreja de Trindade" que no em va agradar gaire. Em sembla que aquest Sant, m'ho va recriminar...A costat hi ha l'ajuntament, un edifici de 1920.Això si que és un pilar, que n'aprenguin els Moixiganguers.Una visita que recomano, és pujar a dalt de la barroca "Torre de los Clérigos" de més de 75m d'alçada.
La vista de la ciutat des de dalt és genial. Teulades i més teulades...Una altre curiositat de Porto, hi ha moltes botigues de Sants...Propera a la Torre, hi ha la "Livraria Lello", una autèntica joia. No deixaven fer fotos a l'interior, per això aquesta no va quedar del tot bé...
Aquesta botiga d'antiguitats no surt pas a les guies, però l'acumulació de generu potser hauria de ser premiada...No em vaig poder estar de tornar al mercat que ara és centre cultural.Vaig agafar un bus amb la intenció de veure les platges del barri de Foz, un no sempre té l'ocasió de veure l'Atlàntic.Abans de marxar de casa, em van avisar que a Porto s'ha d'anar una mica en compte, et pots trobar amb personatges estranys que et poden robar la cartera. I és veritat, en algun moment vaig tenir algun ensurt, però sempre va venir d'una lletra...
I és que hi ha personatges que et poden posar molt tens, però en fi, tot va anar prou bé fins que......vaig haver d'arrencar a córrer!!!