17/10/12

BESTIARI IL·LUSTRAT

Segons informa el "Diari ARA", la Fiscalia de l'Audiència Nacional està obrint diligències al Programa del Canal 33, "Bestiari Il·lustrat" pel Programa dedicat al Jaïr Dominguez.
De tot plegat no en faré gaire comentaris, que no sigui que em descobreixin i em tanquin el Blog, però sí que en donaré alguna opinió ni que sigui de forma indirecta. He vist el programa i penso que s'ha de tenir en compte que no és el mateix agafar el programa com un tot (dura una mitja horeta) que agafar un o dos minuts sense tenir en compte tota l'altra part... 
Gent, crec que ens ha tocat viure en un país on des de qualsevol televisió es diuen animalades vàries (que em perdonin els animals...) i on a moltes es fa una televisió que no és tele-basura sinó televisió de merda directament, on qualsevol llestet pot qualificar de nazi a personal demòcrata de tota la vida, on des de xarxes socials tant populars com twitter jugadors del Club de Campo de Madrid poden insultar a un jugador català i no ser sancionats ni multats pel sol fet que aquest ha dit que li agradaria més jugar amb Catalunya que amb España, on qualsevol insulta, insulta, insulta i no passa mai res!!!
Exemples ja sabeu que n'hi ha i molts i el màxim que ha pogut passar és que algú digui ho sento, em sap greu, no tornarà a passar...
Doncs bé, potser aquest Bestiari Il·lustrat pot contenir algun moment dubtós, però creieu que s'ha de recórrer a la censura pura i dura i més tenint en compte les tonteries que a vegades no ho són tant que es viuen cada dia??? Potser m'equivoco però em sembla que no només es persegueix un programa en concret sinó a tota una televisió que representa el que representa com TV3. Espero equivocar-me...
Us volia deixar el programa que havia trobat per Youtube però veig que ja el deuen haver retirat, tot i així l'he trobat a Vilaweb. Si el voleu mirar, us deixo l'enllaç: