30/10/12

LONDON I

Aquest cap de setmana he tingut la sort de gaudir de tres dies fantàstics per London. Abans de començar a enrotllar-me i mostrar-vos les fotos pertinents, agrair al Ricard el fet d'haver estat un gran company de viatge i un excel·lent guia. En fi, un sherpa ideal per terres angleses...
Apa, avui us deixo les fotos de divendres.
Vam iniciar un viatget molt aprofitat pel mercat de "Borough Market", un lloc autèntic incrustat sota les vies del tren. Aquests dies he descobert que London és una ciutat de mercats, i el Ricard va voler començar pel seu preferit. Genial!!!
Als mercats londinencs hi ha parades tot tipus, moltes de menjar de tot el món. Nosaltres vam dinar una "raclette" un plat de formatge fos damunt de patata, boníssim.
La vida a la capital anglesa és cara i, dinar als mercats és una solució econòmica i eficient.
Prop del Borough i enganxada al Thames (Tàmesis), hi ha la Tate Modern, el museu nacional d'art modern que està ubicat en una antiga central d'energia. Per al·lucinar l'immensíssim vestíbul a l'interior. Un grup de gent estava fent un curiós joc tot caminant i agrupant-se en misterioses formes.
Vam veure molt poca obra, el més destacat, un Kandinski. De fet no veníem a veure les obres sinó l'edifici en sí, així que vam pujar fins al punt més alt de l'edifici on hi ha una cafeteria mirador al riu.
A l'altra banda del riu, edificis moderns, conviuen amb elements més antics.
La zona del riu Thames propera a la Tate és molt bonica. Les barques turístiques treballen sense parar...
El famós London Bridge.
Segon mercat del dia, Covent Garden, decorat físicament amb unes espectaculars boles de Nadal i ambientalment per les notes d'uns músics impressionants.
Hola Paella!!! A vegades penso que les nostres no són tant dolentes...
Per moure's per la ciutat, el metro és molt eficient. En una de les moltes parades que vam fer, vam aparèixer a l'estació de Liverpool Street on et sents com una formigueta...
Tanta activitat et deixa fet pols. Sort dels Pubs...
Si aneu a London, us recomano una visita al Barbican Centre. Un antic edifici d'oficines de la City que ara és un centre cultural. Nosaltres vam anar a veure un espectacle de la Companyia de dansa contemporània  "Michael Clark". Canalla, haurem d'anar més sovint a veure dansa d'aquesta, una història impressionant.
Vam anar tancant el dia per la zona de Piccadilly Circus on vam poder veure aparadors originals,...
...aparadors amb gent coneguda i...
...fins i tot un aparador amb un F1. Ràpidament...
...vam anar a dormir. Després d'un dia tant intens, calia recuperar forces pels dos dies següents...

la teva (ex) nòvia barbuda ha dit...

Tires 1.000 floretes al teu acompanyant (no tantes com a mi al viatge al País Vasc, on hi vàrem estar el doble de temps i on et deia "Sí a tot!") amb qui vas a veure aparadors, botiguetes de moda i espectacles de dansa....
.....m'has tornat a abandonar, oi?
Buàààà! "snif-snif"

Per cert, tanca les portes de l'armari, que estant obertes de bat a bat i corre l'aire!

Unknown ha dit...

barbuda!!!
no m'agafis gelos ara...
la teva companyia sempre és grata, potser serà pels pèls de la barba...