21/11/12

REC.06

Aquest passat cap de setmana es va fer el Rec.06 a Igualada. Com diuen a la seva web (http://www.recstores.com/), el Rec.0 Experimental Stores és un nou concepte de retail. És la transformació efímera d’un vell barri industrial, el barri del Rec, a Igualada. Dues vegades l’any, i només durant tres dies, les velles fàbriques i adoberies es converteixen en pop up stores de moda on marques de primer nivell hi venen els seus estocs i mostraris a preus únics.
Jo per variar, vaig anar a fer unes quantes fotos i per cert, m'ho vaig passar de conya...
A part de la venda de roba, al Rec.06 hi havia diversos actes paral·lels com aquest original concert.
La tardor es feia notar...
Aquesta combinació em va agradar.
El concert estava prou bé i la gent en gaudia...
Com que ja ho he fet en altres ocasions, aquesta vegada he fet poca foto a botigues. Ja ho deixarem per l'edició de l'estiu...
...i és que cada sis mesos, no es pot faltar a la cita amb el Rec...
Em va agradar aquest gran mural que pintava aquest noi davant la botiga d'una peculiar marca de sabates.
El Joan, no falta mai al Rec.
Darrera la botiga, s'ha de muntar una bona re-botiga...
Tot i una fina pluja que va tocar la pera dissabte tarda...
...molta gent va venir a Igualada tot passejant...
...per l'emblemàtic barri del Rec.
En fi, que ja només queden uns sis mesos pel Rec.07!!!