16/11/11

ANTÒNIA FONT A MANRESA

Dissabte, amb el Vere, vam anar fins a Manresa a veure els Antònia Font. Allà ens vam trobar el de Manresa i cia. Cal dir que el de Manresa, a Manresa, és el d'Igualada...
Com que ens agrada anar puntuals, vam tenir temps de passar pel Beer Centre a fer un mini-tast de cervesa i formatgets.
El Beer Centre és una espècie de botiga-bar on s'hi està molt bé i on tenen una gran varietat de cerveses. El trobareu al carrer Bonsuccés,9 de Manresa. De fet, jo ja us n'havia parlat en un post anterior.
Per qui s'animi, us deixo el mapa per trobar el Beer Centre:
Després de tastar les cervesetes i els formatgets, vam anar a fer un frankfurt al Farolillo, curiosament a Igualada el local de frankfurts més conegut, es diu igual. Del Farolillo manresà, en destaco aquestes figures-escultures...
Tanta activitat, quasi ens fa arribar tard. El concert, igual que el del Roger Mas la setmana passada, era al Kursaal, un teatre molt guapu. Els Antònia, no han estat mai el meu grup preferit. Esperava veure'ls en un teatre en un concert íntim, i no és que m'emportés una decepció, però tampoc em van acabar d'entusiasmar. A destacar l'elegant escenografia que jugava amb el nom del darrer disc, lamparetes. Em va recordar muntatges que el Lluís Danés ha fet pel Lluís Llach.
Un públic molt entregat, va vibrar sobretot en temes com "Alegria", "Wa Yeah", "Mecanismes" i "Calgary 88". Només per aquests moments, ja val la pena pagar l'entrada. Per acabar el post, us deixo una de les cançons que va sonar dissabte d'aquest últim "Lamparetes" i que he trobat a can Youtube, "Clint Eastwood".